När jag inte orkar stå fastkedjad vid spisen



Alex after workar med gamla KTH- kamrater i dag, och då orkade inte jag laga mat. Det blir lätt så när jag är ensam. Laga mat är jobbigt och tidskrävande, och jag bryr mig oftast inte så mycket om det där middagsmålet. Det är lunchen som är viktigast de dagar jag arbetar. Jag köpte därför med mig jordgubbar hem, med tanken att äta dem med gröt. Det är galet gott. Men väl hemma orkade jag inte ens göra gröt, så det fick bli lite yoghurt och müsli. Och det funkade ju det med, och jag är inte ett dugg missnöjd.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, tack för din kommentar! Hehe, kul hade vi i alla fall :D

2011-06-28 @ 21:47:28
URL: http://fnittertjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0