Sommaren är här



Jag tog mig en liten promenad på lunchen, och fy helsike vad varmt det var ute. Nu har ju jag i och för sig strumpbyxor på mig, så jag får väl skylla mig själv att benen nästan brann upp. Men ändå. Gick förbi utomhusbadet som ligger nere vid Huvudsta Strand, och där var det fullt med människor som badade och stekte i solen. Jag hade mer än gärna bytt med någon av dem i dag. Istället sitter jag inomhus framför datorn. Surt.

Man får försöka ta till vara på de fina sommardagarna även fast man jobbar. Gå ut på lunchen, göra saker efter jobbet, utnyttja att det är ljust länge. Just i kväll kommer jag dock hänga mestadels i tvättstugan, men har jag tur orkar jag med en liten joggingtur efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0