Stress fick inleda dagen



Jag tycker inte om att min mobil ibland stänger av sig själv. Jag trodde att det problemet skulle försvinna när jag pensionerade min gamla mobil, men tydligen hade jag fel. Det är extremt irriterande, i synnerhet som att larmet inte ringer om telefonen är avstängd. Vilket är en väldigt dålig egenskap.

I morse vaknade jag och tyckte att solen sken lite väl starkt för att vara 06:25. Det är en varningssignal som jag lärt mig reagera på, efter att flertalet gånger ha stängt av snoozefunktionen och därmed försovit mig. Att sedan upptäcka att mobilen var avstängd var långt ifrån trevligt, och det var bara att kasta sig upp ur sängen och springa ut och titta på klockan i köket (för mobilen tar ju en evighet att starta). 07:05, vilket inte var så jättekatastrofalt ändå. En kvart senare gick jag ut genom dörren, bara fem minuter senare än vanligt. Men det var inte ett trevligt sätt att vakna på. Jag hoppas att det inte sätter standarden på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0