Tankar



Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Det bästa med att arbeta i Huvudsta är strandpromenaden. För fjärde dagen i rad har jag promenerat en halvtimme längs vattnet, och det gör underverk för humöret. Det är så vansinnigt tråkigt att sitta instängd på kontoret när det är så fint väder ute, och att då kunna ta en promenad i vackra omgivningar är guld värt.

Annars är jag väldigt glad över att det är torsdag. Snart helg. Inte för att jag har några som helst planer för helgen, men bara att vara ledig gör mig glad. Är det fint väder (meteorologerna har hotat med regn, men jag hoppas att de har åt helskotta fel) önskar jag mig en utflykt med min pojkvän. Kanske en promenad och picknick på Djurgården?

Funderar på att träna efter jobbet i dag. Måste svänga förbi Liljeholmen och handla först, men sedan. Vill helst ut och jogga, men det är så galet varmt ute att jag skulle avlida efter hundra meter, och jag vet inte om Alex gör mig sällskap i kväll.  Jag, som alltid har avskytt att träna med pojkvännen, har upptäckt att Alex är min bästa inspirationskälla. Han får mig att orka mer, att vilja fortsätta och inte lägga av när det blir för jobbigt. Att jogga utan honom känns inte alls lika roligt, så vi får se hur jag gör. Kanske orkar jag släpa mig iväg till gymmet.


Kommentarer
Postat av: M O L L Y

sv: tack antar jag, hahaha! :D jag har terrass precis utanför mitt rum så jag tar ut lådor o sånt o sätter mig där och sorterar i mellanåt :D♥

2011-06-30 @ 15:58:07
URL: http://mollyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0