Bra vs dåligt



Jag inleder veckan med en bra vs dåligt- lista.

Bra

- Solen skiner, och det ska bli fint väder hela veckan.
- Jag har matlådor till hela veckan, och behöver inte bekymra mig om att laga riktig mat alls. Gotta love it.
- Bara två veckor kvar till första semesterveckan.
- Jag har fått löneförhöjning med 1000 kronor, vilket är väldigt glädjande.

Dåligt

- Jag jobbar hela veckan, och kommer inte kunna ta del av det fina vädret så mycket som jag skulle önska.
- Trots att midsommarhelgen innebar en extra ledig dag känner jag mig inte så värst utvilad. Jag får inte lägga mig sent när jag ska jobba dagen efter, men jag verkar inte förstå det.
- Jag råkade få med mig Alex yoghurt till jobbet i morse. Han vill ha vanlig naturell medan jag föredrar mild naturell lättyoghurt. Den är inte lika sur som den vanliga, och att tro att jag tagit rätt och sedan upptäcka mitt misstag när jag stoppade första skeden i munnen var obehagligt.
- Det är väldigt mycket på jobbet just nu. Måste jobba undan en himla massa den här veckan.
- Måndagskvällen kommer att ägnas åt att tvätta. Tråååkigt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack :)

Hoppas du ändå hinner njuta lite av det fina vädret :D

2011-06-27 @ 10:17:07
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0