Vanlig vardag igen



Att vara tillbaka i vardagen är fan inte roligt. I alla fall inte om man har sovit dåligt och har ont i huvudet trots att man tagit en värktablett. Utvilad är det sista jag känner mig.

Annars? Jo, dagens planering ser ut så här.

- Jobba. Ingen mjukstart här inte, det finns massor att göra.
- Växla tillbaka pengar från euro till svenska kronor. För som euro har jag ingen användning för dem.
- Köpa mat. Kylskåpet ekade tomt när vi kom hem igår, och det är av högsta vikt att fylla det.
- Packa upp resväskan. Det orkades inte igår.
- Se kvällens avsnitt av Desperate Housewives.
- Kanske ta en liten joggingtur, om det inte är alltför varmt framåt kvällen.


Kommentarer
Postat av: olivia

Haha, smart av dig att jogga senare. Själv måste jag bara få det överstökat så att jag inte smiter från det :P

2011-06-07 @ 12:22:54
URL: http://liveia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0