Bra och dåligt med denna onsdag

När jag vaknade i morse var jag helt övertygad om att det var lördag. Att inse att jag faktiskt var tvungen att stiga upp ur sängen var ett hårt slag. Inte roligt alls, och dessutom är det bara onsdag i dag så helgen ligger fortfarande långt borta.

Bra saker:
Jag har massa saker att göra på jobbet, så dagen kommer förhoppnignsvis att rulla på ganska så snabbt ändå.
Jag ska träffa Marielle efter jobbet. Det ser jag fram emot.
Det är fint väder ute. Himlen är blå och solen skiner.


Dåliga saker:
Jag har massa saker att göra på jobbet, och vissa måste jag bli klar med i dag. Det kan bli stressigt.
Jag måste laga mat när jag kommer hem, så att jag har matlådor till resten av veckan.
Trots att jag la mig kl 22:45 igår är jag vansinnigt trött.
Det är kallt ute, trots att solen skiner.
Jag saknar Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0