Bra vs Dåligt

Bra.

- Utvecklingssamtalet gick bra, jag trodde det skulle gå dåligt.
- Det är kalasfint väder ute.
- Jag slutar snart för dagen.
- Efter jobbet ska jag åka och titta på en lägenhet.
- Det är snart helg.


Dåligt.

- Jag hatar utvecklingssamtal, och mådde därför lite illa hela förmiddagen.
- Presschefen är på semester, och alla samtal från media går nu till mig. Det är jobbigt, jag orkar inte leta reda på vem journalisterna ska prata med.
- Jag har väldigt mycket på jobbet just nu i övrigt.
- Jag måste städa i dag- MÅSTE.
- Jag måste förbi Systemet innan jag tittar på lägenheten, det blir stressigt.
- Eftersom jag inte fick med mig allt igår måste jag besöka en affär och handla i dag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0