Dag 18 - Vad jag åt i dag

Det blev inget bloggande igår, för jag var upptagen med annat. Men ämnet på Listan om Helena var, om jag inte minns fel, vad jag åt igår. Och tyvärr var igår inte någon dag för gourmetmat. Hade det varit en lördag hade det kanske bjudits på något lite mer fancy, men igår åt jag:

Yoghurt med hallon och flingor.
Ett hårt och lite surt plommon.
Kyckling och paprika i sötsur sås med ris som tillbehör.
En öl. Fast det räknas väl inte som mat även om det är mättande.
En McFeast- meny på McDonald's. Colan drack jag dock inte många klunkar av, som vanligt. De var för övrigt djävulskt sega på Donken i Liljeholmen, så undvik om ni kan. Går nog snabbare att beställa en hamburgermeny i gatuköket utanför.
Obestämd mängd Polly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0