Dag 24 - Mitt favoritprogram och varför

Jag har många tv- program som jag verkligen tycker om. Här är några.



Gossip Girl följer jag slaviskt. Alla intriger och upptåg, man vet aldrig åt vilket håll det ska svänga. Men måtte Chuck och Blair lappa ihop allting en gång för alla.



Jag tror att jag vid det här laget har sett alla avsnitt av Vänner minst tre gånger, men det blir aldrig tråkigt. Och sista avsnittet får mig alltid att börja gråta. Alltid.



BBC- versionen av Stolthet och fördom är ju en miniserie på fyra delar, och därför anser jag att den räknas som tv- program. Jag fullkomligt älskar den! Det kan vara det bästa som någonsin visats på tv.



Det absolut roligaste programmet är i mitt tycke The Big Bang Theory. Jag skrattar högt hela tiden. Så vansinnigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0