Dagsform

Ont i ryggen. Måste ha legat konstigt i natt, vilket resulterade i både dålig sömnkvalitet och ryggvärk. Bra jobbat.
Lagom trött. Men det börjar ordna upp sig.
Klockan är strax efter 11 och jag har redan skrattat mycket. Det är bra.
Flinka fingrar. Nu jädrar knappas det på datorn.
Lite lätt stressad över allting som måste bli klart i dag. Jag borde ha lagt på ett kol redan igår.
Inte alls sugen på fredagsfika. Hoppas min kollega glömmer bort att köpa fikabröd på lunchen. För det är ju oartigt att inte ta en bulle när han bemödar sig att köpa.
Känner mig stark. Har flyttat tunga lådor (nästan alldeles själv). Fast om jag tänker på att jag mest drog dem på en vagn, och sedan mödosamt drog ned dem från vagnen och ställde dem längs en vägg, så känner jag mig lite svag igen. Trots att jag gymmade igår.
Om jag ignorerar bristen på sol och blå himmel känns det nästan lite som vår.
Snodde den sista kiwin från fruktkorgen. Score!
Ser fram emot att åka till stallet i kväll.
Funderar på om jag ska ta och se en film när jag kommer hem efter stallet. The King's Speech eller Black Swan, kanske. Är ensam hemma, och eftersom jag inte tror att Alex är så sugen på den senare blir det kanske den.
Får inte glömma att hämta ut mina nyklackade skor från skomakaren. Jag kommer få så mycket skit om jag glömmer det att det inte är värt det. Får inte glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0