Det otillgängliga söta



Jag bakade en sån här chokladkaka till Alex igår. Han skulle nämligen ha med sig fika till jobbet (igen) och den här gången ville han bjuda på någonting hemlagat. Han prioriterade dock att diska när han kom hem sent, och då hjälpte jag honom med kakan så att han skulle slippa göra den mitt i natten.

Och fy satan så sugen jag är på den just nu. Kan nästan känna chokladsmaken i munnen (jag inbillar mig att den smakar som kladdkaka, för recepten var någorlunda lika, bortsett från chokladglasyren ovanpå). En vanlig chokladbit skulle inte heller sitta fel, även om det inte är vad jag vill ha för tillfället. Kul att jag då till lunch kommer att äta kassler med blomkålsmos. Så långt från något sött man kan komma. Fan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0