Hälsoutmaningen dag 1

Första dagen på min hälsoutmaning är avklarad (nästan i alla fall, men jag tror inte att jag kommer trilla dit på några onyttigheter på de då timmar som är kvar av dagen). Det har inte varit några problem, trots att det inte började bra. Snö som fallit under natten, minusgrader och en kollega osm bjöd på hembakta kokostoppar. De var dock inte så lockande, tur att kokos inte är en stor passion för mig. Och vad gällde kylan blev det lite bättre under dagen, och jag var dessutom steget före och hade med mig både mössa och vantar. Så den där trettiominuterspromenaden på lunchen var snabbt avklarad.

Nu ska jag bara fortsätta veckan på samma sätt. Det kommer förhoppningsvis gå strålande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0