Hälsoutmaningen dag 2



Det blev ingen lunchpromenad i dag, trots att jag var inställd på det. Istället blev det en snabb lunch på femton minuter innan jag hastade tillbaka till datorn, men med tanke på att det snöade för fullt ute så var det inte någon katastrof.

Jag har däremot imponerat både på mig själv och Alex i dag. Trixade och experimenterade med den dessert som jag tänker bjuda tjejgänget på på fredag när de kommer över på middag. Hade aldrig gjort den desserten tidigare, och man vill ju inte att det ska bli katastrof. Två olika varianter gjorde jag, och jag smakade inte en droppe. Allt slevades in i Alex mun. Så inget godis och inga sötsaker i dag heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0