Hårbekymmer

Min hårsituation börjar bli ganska akut, men tyvärr får den efterlängtade klippningen vänta ett tag. För jag prioriterar ett billigare alternativ. Via Group On har jag köpt ett presentkort på en salong på Kungsholmen- för endast 550 kronor får man en klippning och slingning (alternativt färgning). Jag kunde inte låta bli att slå till, då det är en reducering på mer än hälften av vad det vanligtvis kostar. Men med tanke på att ytterligare 400 personer köpte samma deal, var det i dag lite svårt att boka en tid som passar mitt schema. Först om en månad, fredagen den 15 april, passade. Så jag får gå runt och se ut som hej-kom-och-hjälp-mig ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0