Lägenhetsvisning



I dag harj ag varit och tittat på en lägenhet. Vi vill ju hemskt gärna flytta ihop, jag och min pojkvän, och då helst till något större. Men det är svårt att byta min etta mot en större lägenhet med vettig hyra. Men kanske kan det bli något den här gången?

Den här lägenheten ligger i Fruängen, vilket jag tycker om. Det var dock inte det roligaste huset, men å andra sidan tyckte jag om lägenheten. Tre rum och kök. Visserligen behövs det målas och tapetseras om, men jag såg potentialen. Fräscht kök och badrum, vilket är viktigt. Kändes stort och öppet, och planlösningen var bra även om hallen var onödigt stor. Men det i sin tur bidrog till luftigheten.

Nu blir det till att bjuda hem den tredje bytparten så att hon får se min lägenhet. Förhoppningsvis faller den henne i smaken. Annars får vi hoppas på nästa. För på måndag ska vi på ytterligare en visning, och den gången i Svedmyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0