Lägesrapport



Läget just nu:

Trött så in i helskotta.
Frusen, trots linne, tröja och kofta toppat med en sjal.
Besviken på den (förmodligen) snöblandade nederbörden som förpestar tillvaron utanför mitt fönster.
Stressad inför helgens alla aktiviteter, och allt fixande som krävs inför dessa.
Ont i nacke och skuldra, det vill säga inget nytt på den fronten.
Glad över att en potentiell lägenhetsbytare tagit kontakt och vill bjuda in på visning.
Ofokuserad och har svårt att lägga energi på det som behövs göras på jobbet.
Nöjd över att dagens matlåda är broccoli- och ostpaj, och att jag använde mig av broccolin och osten som jag redan hade hemma i kylskåpet (brukar ju annars köpa nya råvaror och slänga massa saker för att de blir dåliga).
Saknar Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0