Lägesrapport

Fredagen är äntligen här, vilket är tacksamt med tanke på att jag trodde att det var lördag för några dagar sedan. Fast å andra sidan har den här veckan rullat på snabbt ändå, så den där lilla ihopblandningen av dagarna är ingenting som jag har lidit märkbart av.

Humör: Glad och lite fredagspeppad.
Känsla: Hunger. Den börjar riva lite i buken på mig, men jag ska härda ut ett litet tag till innan jag går på lunch.
Plats: Sitter vid mitt skrivbord på jobbet. Men om två och en halv timme får jag gå hem.
Gör: Kontrollerar fakturor. Borde skicka två stora, jättetunga paket med bud till centrallagrena. Men jag vete sjuttsingen om jag orkar flytta de där lådorna i dag.
Måste: Göra ett stopp på Hötorget och spana in tulpanerna. I dag är det fan vår, och då är tulpan den obligatoriska blomman.
Planer: Middag hos Cathrine och Jonas i kväll. Helene och Linnea med karlar ska också dit, och så tar jag förstås med mig Alex. Det kan inte annat än bli en toppenkväll.
Fylleutsikter: Ganska låga. För min del, åtminstone. Ska upp till stallet i morgon, vilket innebär låg alkoholkonsumtion. De andra kanske fläskar på mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0