Alla heter Glenn i Göteborg



Jag och Alex har har inte tänkt att resa på någon solsemester i sommar. Egentligen är det väl mest mitt förslag att skippa det. Jag vill gärna hinna njuta av ledigheten här hemma innan det är dags att återvända till jobbet igen. Vi har en vecka ledigt i juli, sedan jobbar vi tre veckor och har ytterligare två veckor lediga i mitten av augusti. Att åka bort en hel vecka känns därför lite stressat (jag har gjort så de senaste åren, så jag vet hur det brukar kännas när semestern väl tar slut och man tycker att man inte hunnit med någonting, man har ju bara varit i utlandet en vecka och sedan inget mer). Tanken är att vi ska ta en solvecka någonstans i höst istället.

Men det kan samtidigt vara trevligt att göra något annat än att bara hänga i Hufvudstaden. Så tanken är att vi åker bort bara tre- fyra dagar i juli. Hetaste budet för tillfället är Göteborg. En stad jag älskar, där Alex aldrig har varit. Och en sommar som inkluderar ett Göteborgsbesök kan bara bli roligare. Jag tror att det kan bli riktigt, riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0