Alpflickan



Som vanligt var jag även denna lördag i stallet. Det kändes lite konstigt att åka dit igen så snart efter förra gången. Det gör det alltid när man har ridit igen en missad lektion på fredagen. I dag fick jag Alpflickan, som jag egentligen skulle ha haft igår men bytte bort mot Leo. Vi red ett par varv runt grönhagen innan vi tog oss in i ridhuset och red över bommar. Och jag får väl säga att jag är åtminstone lite nöjd med dagens lektion. Det gick bättre och bättre, och vi avslutade betydligt bättre än hur vi började. Jag tror att jag kanske börjar komma lite underfund med hur Alpflickan fungerar. Nu gäller det bara att bära med sig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0