En typisk fredagkväll



Vi hade en så trevlig kväll igår, jag och min pojkvän. Efter att ha kommit hem från middagen i Gamla Stan hamnade vi i soffan, där jag surfade lite på datorn och Alex tittade på tv. Sedan blev klockan efter 22, och mina ögonlock började hänga lite väl mycket. Så jag fattade helt sonika beslutet att somna där jag satt, medans Alex satt vaken och tittade på någon film, som han efteråt tyckte var rätt bra och spännande. När klockan var 01:30 fick jag inte sova mer i soffan, och trots att jag väldigt diskret försökte somna om och få Alex att glömma bort att jag satt där, så slutade det med att han tvingade mig att borsta tänderna och lägga mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0