Ett gott skratt förlänger livet

Igår var det Valborg, och vi skippade allt det där med att supa skallen i bitar och må skit dagen efter. Extremt skönt, jobbigt som det är med alla onyktra människor på stan (i synnerhet alla ungdomar som egentligen borde vara hemma när klockan är 2 på natten). Istället mötte jag och Alex upp Helene och Andreas på Norra Brunn. Jag och Alex hade aldrig varit där tidigare, och jag måste säga att det var en angenäm upplevelse. Komikerna var riktigt roliga och jag fick ont i käkarna av allt skrattande. Vi fortsatte sedan till Akkurat för en sista öl innan vi åkte hem. Allt som allt hade jag en väldigt fin Valborgsmässoafton.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0