I min kalender



I dag står tre viktiga saker på agendan.

1. Jag ska klippa mig. Jag köpte ju en deal på Groupon i februari- klippa och slinga för 550 kronor istället för 1850 kronor. Men när jag skulle boka fanns det tid först 15 april. Dagen innan ringde de och meddelade att hon som skulle klippa mig var sjuk och att min tid behövde bokas om. Den nya tiden blev 25 maj, i dag. Igår ringde de och sa att hon som skulle klippa mig hade sagt upp sig och flyttat och att de skulle behöva boka om mig. Men då blev jag sur och sa att det har de redan gjort en gång, och att göra det igen är inte acceptabelt. Så jag fick flytta fram min tid med en halvtimme, då skulle det funka bättre. Den här klipptiden är efterlängtad, men jag kan inte riktigt glädja mig åt den heller för jag är alldeles för sur på salongen.

2. Jag ska träffa Alex i dag. Vi har inte setts mycket alls de senaste veckorna, och det svider lite i hjärtat. Jag vill vara med honom mest hela tiden, och att inte kunna krama honom när jag vill eller sova bredvid honom om nätterna gör livet tråkigare och fattigare. Att flytta ihop känns mer och mer aktuellt.

3. Grey's Anatomy. Say no more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0