Jag fick en present



Jag fick en present av min pojkvän. En ny mobil. Först hade han tänkt att bara köpa en, men sedan kom han på att det kanske var bra om jag fick vara med och välja. Så han berättade om sin plan. Självklart blev jag jätteglad, men samtidigt lite sur, för jag tycker att han borde spara sina pengar istället för att köpa dyra saker till mig. Han vägrade dock lyssna på det örat, och köpte mobilen i alla fall. Och mest är jag ju glad. Inte bara över telefonen, utan också över den fina gesten. Han är så himla fin och godhjärtad, min Alex.
Och jag är så himla nöjd med mobilen. Sedan att jag inte riktigt förstår mig på den än, det får man ha överseende med. Som tur är har Alex en likadan, så jag kan fråga honom om sådant som jag inte förstår mig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0