Jag var nere, men uppe på fem



I dag är ingen bra dag. Jag är så trött att det svider i huvudet och det regniga vädret utanför fönstret matchar mitt humör perfekt. Det snurrar på tok för många tankar i huvudet just nu, och jag skulle behöva ligga i ett tyst rum och bara koppla bort allt. Som tur är, är fredagarna korta arbetsdagar, och jag får gå hem om fem timmar. Eller hem och hem, jag planerar att möta upp Alex i stan. Han ville väldigt gärna köpa den där kavajen som han tittade på för några veckor sedan, och jag ska följa med som smakråd. Sedan blir det en vända till stallet i kväll. En timmes ridning ska väl förhoppningsvis hjälpa mig att locka fram leendet igen. Och efter det vill jag bara ha en mysig kväll med världens finaste pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0