På hästryggen



Eftersom jag är i Barcelona nästa lördag måste jag ta igen den ridlektion som jag missar, och detta gjorde jag i dag. Alex var fin och följde med, och han ställde dessutom upp och fotade. Jag lyckdes byta till mig min favorit Leo, vilket jag är väldigt nöjd över, och även om han var rätt seg så kändes passet på det stora hela ok. Det lustiga var att när jag tittade på det som Alex filmat såg det inte alls lika bra ut som det känts. Men man kan inte vara nöjd jämt. Och det är vansinnigt svårt att ha en plan fär sin ridning när man rider fritt utan instruktör. I morgon är det dock dags igen, och då är det en vanlig lektion som gäller. På ny häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0