Parmiddag i söderort

Igår hade vi  som sagt tre andra par över på middag. Jag knäppte inte många bilder osm är värda att titta på, men det såg i alla fall ut så här. Försök gärna ha överseende med den bristande kvalitén...



Jag hade ägnat halva dagen åt att göra pajer. Det blev broccolipaj...



... och ost- och skinkpaj. Det blev dessutom en hel paj över- perfekt för kommande veckas matlådor!



Till efterrätt serverade vi vit chokladmousse med hallonsås.



Andreas, Helene och Johan.



Jonas och Cathrine.



Johan och en väldigt suddig Linnea.



Varken jag eller Alex fastnade på bild igår (vilket är synd med tanke på att vi var vansinnigt snygga), så här kommer en bild på min mat istället. I like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0