Thursday I don't care about you



Av någon anledning är jag så vansinnigt opepp just nu. Jag tror att det kan ha att göra med att jag vill vara lite ledig, inte sitta instängd på kontoret. Det måste hända någonting. Och nu verkar ju vulkanen på Island ha fått nog av att spruta ut aska, så prognosen för nästa veckas Barcelonaresa ser betydligt trevligare ut än vad den gjorde för ett par dagar sedan. Som jag längtar.

Planen för denna soliga torsdag ser annars ut som följer:

- Jobba på lite mer.
- Möta upp Marielle i stan för lite skvaller och något gott att äta.
- Lämna över Colfax till hennes husse som hämtar henne i kväll.
- Gärna diska, men det är förmodligen för mycket att hoppas på. Kanske kan tvinga pojkvännen att sköta det? Det är ju trots allt hans tur, med tanke på att jag faktiskt lagade maten igår.
- Krama pojkvännen. Om han kommer över i kväll, vill säga. Vilket jag hoppas att han gör.
- Ta en liten joggingtur, om det finns tid. Jag hoppas verkligen det finns tid.
- Spegla mig och försöka vänja mig vid min nya hårfärg. Ska försöka få till en bra bild som jag kan lägga upp här. Känner mig väldigt blond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0