Alias



Klockan är över halv fem, och det är kolsvart ute igen. Inte ett skit har jag fått gjort i dag, trots att jag hade en himla massa att göra på min to do- lista. Istället har jag suttit klistrad framför Alias. Jag följde inte den serien när den gick för en herrans massa år sedan, såg bara några avsnitt sporadiskt, och för någon vecka sedan fick jag ett ryck och började titta på alla avsnitt från början. Och fy satan så bra det är! Full fart hela tiden, och när man tror att det börjar lugna sig och att det har varit nog med spänning för ett avsnitt så börjar det om igen. Det gör det extra svårt att nöja sig, jag vill bara se mer och mer och mer. Så det ska jag göra nu. Ett avsnitt till. Kan sortera rena strumpor under tiden, så kan jag åtminstone bocka av en grej på den där jäkla listan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0