Det hade kunnat vara bättre. Och sämre.



Den här dagen går inte direkt till historien som den bästa någonsin. Jag har varit vansinngit trött, vilket kanske inte är så konstigt när jag somnade närmare midnatt och enligt uppgift från Alex vaknade mitt i natten och förvirrat satte mig upp (det är tydligen standard för varje natt numera). Lägg till massa att göra på jobbet och djävulsk mensvärk och kaboom- grattis till mig!

Men det innebär å andra sidan att det bara kan bli bättre. Ska iväg och träna nu, för första gången sedan jag skadade foten. Det blir ett lugnt pass. Och sedan blir det till att skynda hem och äta spenat och gurka med balsamvinäger, jag crejvar det som om jag vore gravid. Det är jag tack och lov inte, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0