Det som göms i snö...?



Jag sitter och tittar på gamla bilder, och hittade den här. Eh... När har jag köpt säsong två och tre av OC...? Jag har inget minne av det överhuvudtaget, allt jag vet är att jag under flera år har velat ha den kompletta serien på dvd. Och varje gång jag går in på cdon.com så brukar jag spana in vad säsong 2-4 kostar, för att eventuellt slå till om de säljs till pangpris.

Någon gång för lite mer än ett år sedan har jag alltså gjort slag i saken och köpt på mig dessa säsonger. Bra att man har koll på sina saker. Var jag full när köpet genomfördes? För sådant kan man ju få minnesluckor utav. Elelr kanske bara allmänt sinnesförvirrad?

Nu är det bara sista säsongen som saknas. Och när jag börjar spana efter den kanske jag kan försöka komma ihåg att de tidigare säsongerna redan finns i det Nilssonska hemmet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0