Ge någon en bättre jul



När jag ser sådana här annonser vill jag gråta. Det är så hemskt att det finns människor i dag som har det så illa ställt. Att det finns människor som inte har tak över huvudet eller råd med tillräckligt mycket mat för att familjen ska kunna äta sig mätt. Att det finns barn som aldrig kan följa med på några utflykter i skolan för att alla föräldrarnas pengar går åt till det mest akuta. Allt sånt där får det att knipa till i hjärtat på mig, och när jag såg den här annonsen skickade jag genast in ett bidrag till Stadsmissionen.

50 kronor är inte mycket, så jag tycker att du ska göra samma sak. Skriv HEM i ett sms och skicka till 72900. Det är förhoppnignsvis inte mycket pengar för dig, men det kan glädja någon annan oerhört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0