Grå måndag



Det är inte smart att lägga sig sent på söndagar, för då är man verkligen inte utvilad när man går till jobbet på måndagen. Och trots att jag vet om det så lär jag mig aldrig.

Dagen i övrigt är inte mycket att hurra över heller. Har en del jobbiga saker att ta tag i, och som vanligt med surdegar så drar jag mig för det. Men det är väl lika bra att hugga i så att jag blir av med dem.

Men i kväll så blir det desto roligare. Detta är vad jag planerar:

Koka rödbetor att ha i matlåda under veckan.
Diska (fast det finns en risk att jag råkar glömma bort det...)
Titta på Alias. Det är så sjukt spännande just nu, värsta cliffhangern i förra avsnittet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0