Hej vardag



En av de bästa sakerna med att vara hemma igen är att jag äntligen kan fortsätta se säsong 2 av Alias. Tre avsnitt har jag klippt i dag, och det är så spännande att jag helst skulle vilja sitta uppe hela natten och beta av så många avsnitt som det bara går. Men nu är ju det en omöjlighet eftersom det är måndag i morgon och semestern är slut. Egentligen är det kanske lika bra, för mina ögonlock börjar bli rätt tunga och risken att jag somnar när som helst är överhängande. Inte läge att ha nattligt Alias- maraton, alltså.

Är i skrivandets stund inte särskilt peppad på att behöva gå upp tidigt i morgon och åka till jobbet. Ytterligare några dagars ledighet hade inte varit helt fel, eller åtminstone ett par timmars sovmorgon. Nu funkar det dock inte så, och det är väl bara att inse att morgondagen inte lär få mig att göra volter av glädje. Att kvällen kommer tillbringas i tvättstugan bidrar inte heller, men det är bara att gilla läget. Vardagen är här igen. Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0