Helena listar bra saker just nu



Jag vet inte riktigt vart de senaste timmarna tog vägen, men borta är dem. Och lika glad för det är jag, men gladast är nog... ja, det är väl jag som är gladast. För nu är det:

Slut på arbetsveckan!
Semester hela nästa vecka!
Egypten på lördag (och en vecka framåt så klart)!
Trerättersmiddag på Djurgårdsbrunns Wärdshus med pojkvännen i kväll!

Jäkligt dumt att jag svullade thaimat till lunch med tanke på att jag ska trycka trerätters. Till mitt försvar så fanns det absolut ingenting annat att köpa i Huvudsta centrum som lockade det minsta. Men det ska väl inte hindra mig från att äta massa i kväll. Det positiva är väl att jag inte lär behöva äta någon frukost i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0