Innan jag somnar



Den här måndagkvällen blev som förutspått inte särskilt underhållande. Med jämna mellanrum blev det till att springa ner till tvättstugan för att ladda om maskinerna, och däremellan hann jag med att koka rödbetor och sedan skala dessa, äta middag, diska nästan allt innan diskstället blev fullt (får ta resten i morgon) och se två avsnitt av Alias. Jag är inte nöjd.

I morgon väntar en fikadejt med Alex R. Jag får skilja ut honom med ett R, eftersom jag råkar ha en pojkvän som även han heter Alex. Alex R har jag dock känt i tio år, så vi går way back. Ska bli trevligt att träffa honom igen, för nu var det ett tag sedan. Men det är morgondagens plan. Nu ska här sovas så att jag orkar kliva upp ur sängen i morgon. Jag planerar att drömma om vackra stränder och exotiska platser (är lite lätt avis på två kollegor som ska åka till Sydamerika respektive Sydafrika över nyår...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0