Planer för en ledig fredag



Guten Morgen! Eller ja, nu har ju jag varit uppe i en timme och det är väl inte riktigt morgon fortfarande. Förmiddag, och jag sitter hemma i soffan, väldigt nöjd över att vara ledig i dag. Att få vara den som vinkade av Alex när han gick till jobbet imorse istället för tvärtom. Funderar lite över vad jag ska fylla denna lediga fredag med. Har några förslag, vissa roligare än andra.

Städa. Det är ett måste, så jag kan inte försöka smita undan det.
Diska. Också ett måste.
Plocka undan den rena tvätten. Ett tredje måste. Usch, den här listan är inget rolig längre.
Titta på massa serier.
Träna. Sa till mig själv att jag skulle göra det i dag, men nu vet jag inte om jag har någon lust längre... Kanske vid lunchtid?
Packa. Eller åtminstone börja fnula över vad som ska ner i resväskan.
Handla. Måste fixa lite smörgåsar och sånt som man kan äta på planet i morgon.

Så ser det ut. Jag tror att jag bestämmer mig för att titta på serier fram till lunchtid, och därefter gå till gymmet. Efter det kan jag ta itu med städning och handling. Det låter väl som en alldeles utmärkt plan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0