Somliga går med trasiga skor



Jag vet inte om det är på grund av min aggressiva gångstil eller om det beror på dålig kvalitet, men mina svarta Converse har börjat gå sönder. Limmet har släppt på sidan, där foten är som bredast. Jäkligt surt med tanke på att det inte är några billiga tygskor vi pratar om. Att de sedan är välanvända tycker jag inte hör till saken, för särskilt gamla är de inte. Alex tjatar om att jag måste limma ihop dem, och han har väl rätt. Jag ska bara orka ta tag i det.

Det är faktiskt bäst att jag gör något åt saken, för om man tittar på de saker som Alex tjatar mest om så ser topp två ut så här:

1. Tvätta skorna. Främst är det mina Converse han syftar på. Tydligen stör det honom att de är lite skitiga, medans jag tycker att det gör väl inget, då syns det ju att de används.
2. Limma ihop de trasiga skorna eller släng dem.

Kanske ska göra som han säger den här gången?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0