Taskig tajming



Jag är sjukt irriterad just nu. Min kamera är extremt känslig för allt som finns i luften omkring oss. Det kommer in små dammpartiklar i kamerahuset, som gör att det blir fläckar på bilderna, titta på bilden här uppe. Skitfult. När vi var i Turkiet förra året hände det efter bara någon dag och det var inte första gången det hände. I affären skyllde de på att det var mitt fel, men då hade jag varit försiktig med kameran. Nu vägrar jag betala för att få problemet fixat, för det kostar ju typ mer att laga det än att köpa en ny kamera, och det lär ju inte vara sista gången det blir så här.

Alex har erbjudit sig att försöka fixa det, och lyckas han är det bara bra. Lyckas han inte blir det till att köpa nytt. Synd bara att vi åker till Egypten i morgon och jag behöver min kamera nu. Så jäkla typiskt att det ska hända när man behöver den som mest. Som tur är får jag låna pappas kamera. Men det tar inte bort irritationen jag känner.


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Undrar om du skulle vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka till den? Hoppas du har en bra dag! Kram

2011-11-04 @ 14:29:43
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: deniseholmsten [ Foto, Illustration & Mode ]

va är det ni äter på ? haha en svart klump ?

2011-11-04 @ 15:58:00
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0