Utelistan



Det finns några saker som just nu ligger på min utelista.

- Trots att jag verkligen borde göra en rejäl ansträngning så har jag inte lyckats hitta den där extra energin för att få klart allting som behöver göras på jobbet så fort som möjligt.
- Jag orkade inte laga mat så jag köpte en kebab istället. Hur kan det hamna på utelistan, tänker ni nu. Jo, kebaben hamnar där för att jag nu smakar vitlök i hela käften, och det försvinner inte trots att jag försöker trycka i mig massa andra saker för att få bort smaken.
- En väldigt ovälkommen förkylning har slagit sina klor i mig. Det snoras och det nyses och jag är inte ett dugg glad över detta. Vill inte vara sjuk när jag åker på semester.
- Alex jobbar över. Stackarn har så mycket att göra på jobbet att han inte lär komma hem än på ett tag. Tycker synd om honom.


På tal om utelistor. Stilpoäng till den som dunkar in rätta svaret var nedan citat är hämtat från:

"Vet du förresten att det är ute med rave? Jag läste det i Veckorevyn. Det var med på utelistan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0