Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?



Så var jag än en gång på gymmet. Men i dag tog det verkligen emot, hade ingen lust att träna överhuvudtaget. Ibland är det ju så, motivationen är lika med noll, och jag har inte lyckats hitta ett enda sätt att få tillbaka den på när det känns så. Men trots att jag tyckte att det var vansinnigt tråkigt så power walkade jag i lätt lutning i en timme på löpbandet. Och ja, det känns skönt efteråt att det är gjort. Men HUR ska jag få det att kännas kul under tiden???

Funderar på att köra en repris i morgon. Jag har ändå ingenting annat planerat, och träna två gånger i veckan är ju det som jag egentligen vill ha som minimum. Har jag tur har motivationen lyckats hitta tillbaka till mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0