Back on track



Efter sex månaders uppehåll var jag i dag tillbaka på gymmet. Lite ångestfyllt var det, men mest bra. Körde 70 minuter kondition på löpbandet (mest powerwalk, mindre jogg), och det var vansinnigt skönt att röra på sig. Att jag blev svettig och illröd i ansiktet får jag leva med. Så är det att ha ytliga blodkärl, grattis till mig.

Ska bli sådär duktig igen, och köra minst två gånger i veckan, gärna fler. Nästa gång kanske blir redan på torsdag? Jag har inget annat inplanerat och Alex ska träffa en kompis efter jobbet. Lika bra att passa på?

Är för övrigt ganska så säker på att Simon Norrsveden stod på löpbandet bredvid mig. Han hade en hoodie på sig och jag kände att det inte var rätt tillfälle att stå och glo... Kunde självklart inte hålla mig, utan googlade på honom och upptäckte att han bor i Hägersten, så då var det säkert han.


Kommentarer
Postat av: emelie

alltid lika skönt o känna sig peppad att köra igång igen med träning efter ett längre uppehåll ju =)



tack- tycker oxå om färgen. Skoj o ha nåt annat än svart ju!



hoppas du har en trevlig kväll!

2011-10-04 @ 21:03:42
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Supergym? ;)

2011-10-06 @ 14:47:58
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0