För tjugosju år sedan...



Ja må jag leva, ja må jag leva! I dag fyller jag år. Gammal blir jag också, tjugosju år. Har svårt att förstå vart de senaste åren har tagit vägen, och den där ålderssiffran börjar bli lite ångestladdad. Tre år till och jag blir trettio. Men det ska vi inte tänka på i dag. För i dag står nästan bara trevliga saker på agendan.

Vi ska titta på en lägenhet. Plats tjugotvå på den för närvarande, så jag hyser inga förhoppningar, men det är kul att bara få komma på visning.
Efter lägenhetsvisningen ska vi ut och äta med mina föräldrar. De bjuder, så det kommer att smaka extra gott.
Väl hemma, vilket jag hoppas inte blir alltför sent, ska jag ställa mig i köket och baka muffins. Tänker ta på mig att stå för fredagsfikat på jobbet i morgon i och med att jag fyller år i dag.

Har för övrigt fått bästa presenten. Från och med i dag går blåa tunnelbanelinjen som vanligt, och man behöver inte längre åka via Fridhemsplan för att kunna ta sig till jobbet. Tack SL, äntligen. Nu hoppas jag att tunnelbanetrafiken kan flyta på smidigt tills nästa sommar, då blåa linjen stängs av igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen!

2011-10-20 @ 16:37:20
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0