Jag. Hatar. Spindlar.



FY FAN I HELVETE! En gigantisk spindel kröp precis över golvet här hemma. Jag såg bara något svart röra sig mot den ljusa parketten. Tur att man reagerar snabbt ibland. Tog glaset som stod på bordet och kastade ner över spindeljäveln. Sån jäkla tur att jag såg den, även om jag nu kommer att drömma mardrömmar hela natten. Känner redan nu hur det kryper över hela kroppen. Usch, spindlar är mitt absolut värsta. Fast jag försöker tänka på dem som snälla små jagare, som äter upp alla andra ovälkomna insekter. Men det funkar inte. Jag tycker inte bättre om dem för det.

Och skyll inte på mig om det regnar i morgon. Det var Alex som prompt skulle döda spindeln, och som sedan genomförde den idén. Jag förespråkade att släppa ut den (kasta från fönstret, kanske hade den dött ändå men det hade ju inte varit mitt fel).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0