Just det, vi har ju varit tillsammans i två år...



Kan ni förstå att jag och Alex har varit tillsammans i två år? Galet. Fast å andra sidan känsn det som att vi har varit tillsammans betydligt längre. Jag minns nästan inte hur livet såg ut innan Alex. Det måste ha varit betydligt gråare och tråkigare. Inte för att vi har firat det på något sätt- för vilken dag ska man egentligen ha som sin årsdag? Första gången vi träffades, första dejten? Eller bara den dagen när det kändes helt självklart att det var vi? Oavsett vilket så har den dagen redan passerat, och vi har inte firat den.

Å andra sidan åker vi på en dyr resa till Egypten om ett par veckor, och det enda sättet jag kan rättfärdiga priset på den resan är att säga att det är en kärleksresa för att vi firar två år tillsammans. Och när man firar kärleken ska man fan inte snåla (även om jag med säkerhet kommer att vilja äta på alla de billigaste ställena hela veckan bara för att hålet i plånboken inte ska bli alltför stort).

Bjuckar på en bild från första gången vi träffades. Den där gången när Alex drack upp all min Ouzo. Och jag blev skitdålig på alla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0