Kycklingfajitas



Eftersom vi köpte två kilo färska kycklingfiléer till väldigt bra pris igår föll det sig naturligt att även i dag laga till ett par av dem. Igår gjorde jag det här, en gammal favorit, och eftersom Alex igår tjatat om kycklingfajitas så slängde jag ihop det till oss i dag. Mycket gott, men jag lär mig ju aldrig hur mycket man kan trycka ner i tortillabröden innan det inte längre går att stänga ihop dem helt.

Man kan ju ha lite vad man vill i sina bröd, men det här hade jag i dag:

Kyckling, paprika och röd lök som jag stekte tillsammans innan jag hällde i fajitamix.
Sallad
Gurka
Körsbärstomater
Ost
Tacosås (här är vi lite oense jag, jag och min karl- han vill ha stark och jag vill ha medium)
Creme fraiche (brukar vanligtvis köra på gräddfil, men tänker göra sås på det som blev över i morgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0