Lägenhetsbekymmer

Vi har ägnat de senaste timmarna åt att diskutera lägenheter. Det har nämligen visat sig att vi nu står på första plats för lägenheten i Liljeholmen som vi var och tittade på i dag. En fin lägenhet som hade både för- och nackdelar. För mig så väger nackdelarna över, och jag kan inte motivera att tacka ja till en lägenhet på 56 kvadrat (där en del av dessa kvadratmeter består av två garderober, och där det inte finns något källarförråd som tillhör lägenheten), där varmvatten och tvättstuga inte ingår, för 9200 kronor i månaden. Alex är dock av en annan åsikt, och vill mer än gärna tacka ja.

Så vad göra? Jag väger för- och nackdelar. Varje gång kommer jag fram till samma sak. Nej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0