Lägesrapport



Så var måndagen här igen. Helgerna går på tok för fort för min smak.

- Det var inte kul att behöva ta sig till jobbet imorse med en fot som inte fungerar som den ska. Ringde faktiskt till Vårdguiden för ett litet tag sedan, och där tyckte de också att det lät som en överansträngning och de rekommenderade vila och Ipren i en vecka. Samma diagnos som jag själv ställde, bortsett från Iprenen då men den ska tydligen vara bra för att mota bort eventuella inflammationer, och jag är glad att jag inte sprang till läkaren det första jag gjorde. Nu har jag sparat in massa pengar. Såvida det inte är fel diagnos, vill säga.


- Jag fyller år nästa vecka, och min mamma har frågat mig vad jag önskar mig. Vad svarar man på något sånt?

1. En parfym.
2. Pengar till tandläkaren.
3. En större lägenhet.

Mer kom jag inte på, och det där med lägenheten är dessutom helt orealistiskt och om det inte vore för att jag så gärna vill ha en större lägenhet skulle jag stryka den punkten direkt.


- Det kändes jättebra att kolla Aftonbladet imorse och upptäcka att det är kravaller i Kairo nu igen. Jag antar att vi får skippa utflykten dit och bara stanna i Sharm El Sheik. Även om det är en månad kvar innan vi åker så kan det nog vara tryggast så.


- På tal om att kolla saker. Tittade på gamla semesterbilder från förra sommaren när vi var i Turkiet. Vad mycket smalare jag såg ut då! Jävligt illa. Det får bli vatten och bröd nu fram tills vi åker. Eller, bröd är ju inte så jäkla nyttigt, så bara vatten. Ska bara trycka i mig lite sarmale först, som Alex mamma kom med igår, till lunch. Helt klart min favorit från det rumänska köket (av de få rätter jag har smakat).


Kommentarer
Postat av: myy^^

Sv;Hejhej!

ÅÅhhh.. självklart skulle de bli nå fel me ljudet precis när jag skulle se den så jag kan tyvär inte berätta vad jag tycker om den.. men vad jag har hört är den väääligt bra men sorlig

kram^^

2011-10-10 @ 20:31:34
URL: http://myyllindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0