Måndag 17 oktober



Kombinationen trött och grått, kallt väder är uppenbarligen inte någon bra kombination överhuvudtaget. Känner mig som en zombie i dag, och det lockar något enormt att skylla på någon diffus sjukdom och gå hem och krypa ner under täcket istället. Men så oansvarig kan jag ju tyvärr inte vara. Har galet mycket som måste fixas på jobbet, och även om jag arbetar i snigelfart så går det åtminstone framåt.

Upptäckte för övrigt att det inte var ett smart drag att se skräckfilm strax innan jag gick och la mig igår. Är ju allmänt harig av mig, även om jag älskar att bli skrämd, och även om jag inte kan minnas att jag drömde några mardrömmar låg den där känslan kvar i kroppen när jag gjorde mig i ordning för jobbet i morse.

I kväll ska vi iväg och titta på en lägenhet. Inte för att jag tror att vi har någon chans att få den, men man måte ju trots allt ge det ett försök. Jag ska försöka att inte förälska mig i lägenheten, utan försöka att se den med klara ögon och utan förhoppningar. Så får man ta det därifrån sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0