Min tur nu?



Jag har blivit kallad till visning på en lägenhet via bostadsförmedlingen. Det är så många som anmäler intresse för lägenheterna där, måste ha att göra med att folk inte längre vågar köpa sitt boende utan satsar på att hyra istället, och det brukar vara en omöjlighet att ens få komma på visning. Men nu har det alltså äntligen hänt. Jag står visserligen på plats 30, och är i stort sett hundraprocentigt säker på att inte få den, men det känns ändå som ett litet steg framåt.

Har dock blivit beroende, och nu tittar jag var femte minut på hemsidan vilken plats jag har på de lägenheter jag anmält mig till. Och varje gång jag har halkat ned i listan så blir jag förbannad. Kan inte folk bara skita i att kolla lägenheter nu, så att jag kan få min chans att äntligen få flytta in i något större med min pojkvän? Det är fan min tur nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0